Administrare Imobile București – Cvartal Prest

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.administrare.ro/ Societatea CVARTAL PREST® propune Asociatilor de Proprietari/Locatari, un pachet de servicii identificat ca fiind un minim necesar la nivel de administrare blocuri, cat si pachete complexe de servicii conexe (interventii instalatii sanitare si electrice cu personal propriu). Adaptam serviciile la nevoile proprietarilor, pentru un confort civilizat,unmod transparent de prezentare a cheltuielilor asociatiei catre diversi prestatori, si o comunicare moderna si eficienta intre asociatie si personalul administrativ, toate aceste servicii se fac exclusiv in conformitate cu prevederile legilor in vigoare, decizia finala apartinand NUMAI organelor de conducere ale asociatiei. Experienta acumulata in ultimii 6 ani in domeniul Serviciilor de administrare blocuri in Bucuresti, confera deja o identitate bine conturata la nivelul general al pietei, dar mai ales in cadrul procesului de relationare directa si individuala cu clientii nostrii. Suntem de parere ca prin implementarea unei Administrari adecvate si  adaptabile nevoilor imobilului dumneavoastra , se ajunge la pastrarea si, de ce nu, chiar la sporirea valorii acestuia in timp, deservind astfel … Read More

Administrare Imobile București – Deus Group

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.deusgroup.ro/ SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL, prin experienţa întregului colectiv al firmei (economisti,  contabili, operatori calculator ,administratori imobile atestati, electricieni, curieri, casieri)  în domeniul administrării imobilelor, prin profesionalismul şi responsabilitatea acestuia în rezolvarea problemelor cu care se confruntă proprietarii de imobile în fiecare zi, ne permit să oferim servicii de înaltă calitate în activitatea pe care o desfaşurăm. Conducerea firmei este asigurată de personal cu studii superioare economice şi tehnice, specializaţi în administrarea imobilelor prin cursuri organizate de Ministerul Muncii,fiind atestati de catre autoritatile administratiei publice locale. Înfiinţată în mai  2003, SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003 SRL şi-a stabilit, încă de la începutul activităţii sale, ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii. SC DEUS L&G ADMINISTRARE 2003  SRL are ca obiect principal de activitate administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract – cod CAEN 6532 Tarifele practicate sunt comunicate la solicitare.

Administrare Imobile București – MP Group

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.mpgroup.ro/ În ceea ce privește serviciile de administrare imobile, cea mai mare parte a activității îl ocupă serviciul de administrare blocuri oferit în special pentru Asociațiile de proprietari din București. Această furnizare de servicii se realizează în funcție de Hotărârea Asociației de Proprietari cu care de altfel se încheie și Contractul de Prestări Servicii de Administrare Imobile / Blocuri. Contractul de administrare se poate încheia fie pe o durată determinată cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nedeterminată cu posibilitatea de încetare a acestuia în cazul unor nemulțumiri avute de asociația de proprietari. Serviciile de administrare imobile prestate de către această societate sunt conforme în cele mai mici detalii cu prevederile legale în domeniu aflate în vigoare. Tot timpul se are în vedere respectarea strictă a prevederilor din Legea 230 din 2007 și a celor din HG 1588 din 2007. Orice modificare a legislației va fi pusă în aplicare fără întărziere, astfel ca acele asociații de proprietari care au … Read More

Administrare Imobile București – Scomet

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.scomet.ro/ Serviciile de administrare acoperă toate nevoile dintr-un imobil și din jurul lui: Administrare financiară Administrare tehnică Întreținere și mici reparații Casierie Alte servicii Convingerea noastră este că fiecare tip de serviciu trebuie îndeplinit de oameni pregătiți în domeniul respectiv. De aceea serviciile noastre sunt asigurate de personal calificat pentru fiecare arie de activitate. Pentru că știm că fiecare asociație de proprietari are particularitățile ei, am construit pachete de servicii personalizate, care să acopere necesități diferite într-un mod eficient din punct de vedere de cost. Puteți genera o ofertă de administrare particularizată pentru asociația dumneavoastră pentru a decide ce pachet vi se potrivește mai bine.

Administrare Imobile București – Bloc Administrator

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.bloc-administrator.ro/ Un aspect important referitor la afacerile de lungă durată este că ajungi să inveți și să descoperi așteptările clienților atunci când vine vorba de servicii, iar noi am invățat în timp că majoritatea clienților au nevoie de încredere. Acesta este cel mai important factor pentru ei, iar noi considerăm lipsa de încredere din partea clienților ca pe un eșec al nostru. Mai întâi trebuie să cunoaștem provocările cu care vă confruntați ca și asociație, precum și obiectivele dvs. Credem că cea mai bună soluție pentru a obține acest lucru este să programăm o întâlnire intensă cu întrebări și răspunsuri chiar cu dvs. Aceasta ne va echipa cu informațiile necesare pentru a înțelege exact ce aveți nevoie. Până în momentul în care vom ajunge să vă prezentăm serviciile noastre, ar trebui să fim capabili să obținem deja o evaluare pozitivă din partea dvs cu privire la calitatea serviciilor oferite. Puteți deci fi siguri că toți de la Bloc Admin vor … Read More

Administrare Imobile București – MMC Admin

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://mmcadmin.ro/ Multicom SRL este o societate comerciala care are ca principal obiect de activitate administrarea de imobile. In acest sens dispunem de personal calificat atat pentru administrarea financiar-contabila a unei asociatii cat si pentru lucrari de interventii la instalatiile sanitare si electrice ale condominiului. Societatea asigura, prin specialistii cooptati, audit pentru asociatiile cu probleme, cenzorat extern pentru asociatiile care doresc sa creasca increderea in proprii administratori precum si servicii de contabilitate constand din intocmirea listelor de plata. Tarife aplicate De regula, pentru un bloc cu doua scari si 30 de apartamente se practica un tarif de 400 lei/scara care include servicii de administrare completa, inclusiv curatenia. Se oferră un mod de colaborare care include si asigurarea curateniei spatiilor comune, inclusiv pe timp de iarna. Pentru servicii de cenzorat extern oferta este de 150 de lei/luna, cu emitere de factura.  

Administrare Imobile București – Administrare Imobile Blocuri

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.administrareimobileblocuri.ro/ O echipă formată din administratori autorizați, contabili autorizați și experți contabili, care oferă servicii de administrare imobile (blocuri, asociații de proprietari sau locatari, complexe rezidențiale, etc), precum și alte servicii conexe în București. Mulți dintre administratorii de blocuri din Romania nu au pregatirea necesara pentru a desfasura aceasta activitate, iar legislatia din Romania este de multe ori neclara sau incompleta, fapt care este valabil si in cazul legislatiei asociatiilor de proprietari. Acestea sunt principalele motive pentru care multe dintre asociatiile de proprietari au probleme mari in alcatuirea situatiilor contabile, uneori chiar contravenind legii, iar amenzile in aceste situatii se pot ridica la sume considerabile care vor fi platite tot de catre asociatie. Prețurile practicate sunt între 9 și 14 lei / apartament, pentru o gamă variată de servicii.

Plata întreținerii cu cardul

Administrator ImobileAdministrare1 Comment

Încă de la începuturi ne-am învățat că întreținerea se plătește la Casieria Asociației și că în acest fel banii intră în custodia Administratorului, care este responsabil de buna gestiune a resurselor financiare ale Asociației. În continuare, ne lăsăm ghidați de aceste obiceiuri și așteptăm cele 2 ore pe săptămână când se deschide Casieria și stăm la coadă, alături de alți vecini pentru a ne achita datoriile. De cele mai multe ori chitanțele se scriu de mână și durează poate chiar și 15-20 de minute până reușim să achităm, chiar dacă în fața noastră mai sunt doar 2-3 persoane. Mai mult decât atât, de cele mai multe ori, îl găsim și pe vecinul veșnic nemulțumit care tot timpul are câte ceva de comentat și de adăugat, deși știm cu toții că dânsul este rău platnic și din această cauză avem penalizări de la furnizori. Să fim sinceri acum. De cele mai multe ori Casieria este de fapt o cămăruță mică și … Read More

Modalități de plată a întreținerii

Administrator ImobileAdministrare1 Comment

Cu toții trăim la bloc. Cu toții avem de făcut o plată, lună de lună, de care trebuie să ținem cont și pe care trebuie să o programăm din avans, deoarece Casieria Asociației funcționează doar 2 ore pe săptămână. Așa a fost și așa va rămâne și de acum înainte dacă vom sta fără să facem nimic în sensul acesta. Toți furnizorii de servicii s-au mobilizat deoarece au beneficiat de un sistem centralizat care, o dată implementat, le permis tehnologizarea. Asociațiile de Proprietari, însă, sunt entități independente care acționează fără a avea un sistem de coordonare. Fiecare decide și hotărăște în baza cunoștințelor și nevoilor proprii. Desigur, o Asociație în care unul dintre proprietari este un instalator bun va avea infrastructura bine îngrijită, la fel cum o Asociație în care unul dintre proprietari este un bun eletrician se va bucura de siguranțe bine calibrate. Dar ce ne facem dacă niciunul dintre proprietari nu se pricepe la tehnologie sau la aspecte … Read More

Ce trebuie să conțină listele de plată

Administrator ImobileAdministrareLeave a Comment

Desigur, am văzut cu toții cum arată o listă de plată. Un set întreg de coloane care ne arată cum au fost repartizate cheltuielile Asociației și din ce se compune întreținerea pe care o avem de plătit pentru luna trecută. Ne-am învățat, de-a lungul timpului, cam cât ne vine întreținerea și știm cam la ce valori să ne așteptăm. Normal, iarna e mai scump, pentru că avem căldura. Vara e mai ieftin, dar plătim mai mult la curentul electric, pentru că folosim aparatul de aer condiționat. Cu toții ne facem aceste socoteli și, ca niște buni gospodari, ne alocăm, lună de lună, resursele necesare pentru a fi la zi cu plățile față de Asociație. Totuși, într-o Asociație cu, să zicem, 90 de apartamente, o creștere a întreținerii cu doar 20 de lei înseamnă o creștere a cheltuielilor Asociației cu 1800 de lei. O sumă destul de mare, care iată că se poate strecura neobservată foarte ușor. De aceea, este bine … Read More