Descoperă avantajele Optima.

Știm că sunt o mulțime de factori de care trebuie să țineți cont atunci când vă alegeți firma de Administrare. Pentru a vă sprijini în aceste demersuri vă enumerăm mai jos câteva dintre aspectele care merită luate în considerare.

Calcul corect.

Una dintre activitățile esențiale în activitatea de Administrare este întocmirea listelor de plată și distribuția corectă a cheltuielilor Asociației. Pentru a oferi servicii de cea mai înaltă calitate, Optima folosește Aviziero, softul care asigură o Administrare corectă și eficientă pentru peste 10.000 apartamente.

Costuri minime.

Modul eficient de organizare al firmei și configurarea pachetului optim de servicii pentru Asociația dumneavoastră asigură cele mai mici prețuri, menținând în același timp calitatea ridicată a serviciilor care ne-a câștigat renumele.

Call center.

Deoarece situațiile neprevăzute pot surveni oricând, Optima vă oferă o linie de acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În acest fel putem asigura cel mai rapid timp de răspuns, conform cu nevoile dumneavoastră.

Conturi online.

Fiecare proprietar va avea acces, complet gratuit, la portalul online Aviziero. Pe lângă faptul că puteți transmite citirea contoarelor sau că puteți obține fișe de apartament din confortul casei dumneavoastră, veți putea monitoriza toate activitățile și cheltuielile Asociației. Aveți chiriași? Acum puteți știi foarte ușor dacă își achită datoriile față de Asociație.

Plată cu cardul.

Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, Optima facilitează plata întreținerii cu cardul, direct în conturile Asociației. Tranzacțiile se desfășoară în siguranță, pe portalul online, astfel încât veți putea achita oricând și de oriunde.

Transparență totală.

Deoarece Optima folosește Aviziero vă garantează o transparență totală. Prin utilizarea acestui program orice cheltuială introdusă în listele de plată este imediat semnalată către Președinte și Cenzor, dar și către toți proprietarii din Asociație.

Firmă autorizată.

Autorizarea este eliberată de către Primării, doar în condițiile în care firma îndeplinește toate cerințele impuse de lege. Optima este o firmă autorizată pe toată raza municipiul București și vă pune la dispoziție, pe pagina de internet, toate documentele care o atestă.

Asigurare Profesională.

Optima a încheiat o Asigurare Profesională de Răspundere în valoare de 50.000 €. Asociația dumneavoastră este acum acoperită de orice riscuri privind activitatea firmei noastre.

Personal specializat.

Atestarea se face doar prin susținerea de examene organizate și verificate de către instituțiile statului. Angajații Optima susțin periodic astfel de examene pentru a vă asigura că serviciile prestate sunt în permanență în conformitate cu legislația în vigoare. Toate documentele justificative sunt disponibile pe pagina noastră de internet.

Comitetul Executiv

Sub îndrumarea Președintelui, Comitetul Executiv are sarcina de a alege și a distribui sarcinile de Administrare. Acest lucru poate fi încredințat unui locatar din bloc sau către o firmă specializată.

Indiferent de responsabilul ales, nevoile Asociației trebuiesc adresate cu profesionalism, pricepere și îndemânare.