Administrare Imobile București – Irida

Administrator ImobileAdministrare Imobile BucureștiLeave a Comment

Site: http://www.irida.ro/

Irida Comserv asigura in baza unui contract de administrare managementul financiar si de proprietate al Asociatiilor de Proprietari. Profesionistii nostri au participat si absolvit cursuri de atestare dobandind astfel calitatea de administratori de imobil conform prevederilor legale aflate in vigoare. Mai mult decat atat, ei sunt la curent cu toate noutatile din acest segment, participa la training-uri si ofera solutii viabile, personalizate pentru imbunatatirea serviciilor oferite.

Asociatii de proprietari

Managementul de proprietate se asigura prin:

  • Efectuarea formalitatilor necesare in angajarea contractelor cu furnizorii serviciilor necesare pentru intretinerea cladirii/blocului;
  • Raspunderea fata de functionalitatea si integritatea elementelor proprietatii comune;
  • Angajarea si urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice si juridice pentru reparatii, inchirierea unor spatii si elemente din proprietatea comuna;
  • Supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si intretinere si participarea la receptia lor;
  • Inspectarea proprietatii in vederea inlaturarii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei;
  • Citirea, lunar sau periodic, a indexului contoarelor si notarea acestora;
  • Asigurarea cunoasterii si respectarii regulilor de locuit in condominiu/bloc.

Managementul financiar se asigura prin:

  • Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul programelor informatice special realizate;
  • Gestionarea bunurilor si fondurilor banesti ale asociatiei;
  • Intocmirea listelor lunare de plata;
  • Instiintarea tuturor proprietarilor care locuiesc in bloc a modului de stabilire a cheltuielilor curente;
  • Calcularea si incasarea penalizarilor conform sistemului aprobat de Adunarea Generala;
  • Sesizarea comitetului executiv in vederea somarii restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor cu penalizarile aferente;
  • Controlul facturarii corecte a consumului  in functie de indexul contoarelor de bloc sau a celor individuale daca acestea exista; defalcarea si calculul consumurilor inregistrate de contoarele individuale apartinand proprietarilor;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;
  • Incasarea cotelor de contributie  a proprietarilor la cheltuielilor curente ale asociatiei in baza chitantierelor personalizate;
  • Efectuarea platilor si incasarilor, inclusiv a veniturilor;depunerea  in contul asociatiei a sumelor incasate.

Pentru a afla tarifele practicate contactați firma la link-ul de mai sus.

Ne puteți adresa întrebări mai jos:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *